mandag 18. juni 2012

Nyheter hos Bruktmarkedet.

Hei og velkommen. 

Forrige uke gikk tiden veldig fort. Rakk bare et innlegg, så var uken over. 
Her kommer derfor en serie bilder som jeg rakk å ta. 
Noen varer er solgt, noen står her ennå!

Fint lite skap. 

2 hyller og et veggskap med skyvedører i glass.

Reiseveske med hjul.

Pen leselampe.

Løpere i lappeteknikk og et håndkle stativ.

 Beklager, dårlig bildekvalitet på bildet under her!
Disse er populære nå!

Flotte spisestue møbler. Bordet har 2 ileggsplater.


Helt uten slitasje er denne salongen.

Blått er alltid populært.

Herlig gammel stol. Har bare en av denne.

2-seter og et salongbord i furu.

Tralla vår er full av småvarer som kjøres inn i dag!

2 nydelige englebilder.
Håper du tar deg tid til en tur innom oss. 
Er du på vei til Sverige på ferie? 
Det er kun en kort kjøretur fra E6 for å besøke oss. 
Vi har allerede hatt besøk av langveisfarende. Det er veldig koselig! 

Ha en fin mandag :-))

1 kommentar:

  1. Koselig å stikke innom hos dere.

    Mye fint i hyllene. Er glad for at Figgjo-bollene sto å venta på meg;-)

    Mannen min skulle til Sverige i forbindelse med jobben og eg blei med for ein gangs skyld.

    Linker til dere viss eg viser fram mine funn!

    Ha ein fin dag! Klem,

    SvarSlett