onsdag 1. desember 2010

Vinnerne er kåret!

Gratulerer til botsol@hotmail.com! Du vinner den blå vesken som du ønsket deg.
Gunn Hege vinner den rosa/røde vesken, gratulerer til deg også!
Send meg adressen deres på epost: bruktmarked@sarpsborgasvo.no så sender vi veskene i posten så fort som mulig. 
Gammel form til smør.
Blått glass er populært!

2 gamle bøker med fine forsider. Kanskje ikke så spennende lesestoff, men fine som dekorasjon.
Endel nytt er satt inn i butikken idag også. Stikk innom oss da vel!
Ha en fin dag, hilser alle i Bruktmarkedet :)

2 kommentarer:

  1. HURRA!!!!!! Tusen takk!!!!! Adresse er herved oversendt =0)

    SvarSlett
  2. Posten har gjort jobben sin, og jeg er den lykkelige eier av ei kjempefin veske som var enda finere i virkeligheten enn på bildet!!!!!!! Og tusen tusen takk for overraskelsen som lå oppi veska, den skal jeg love deg at jeg ble veldig overrasket og kjeeeempeglad for, og at den blir brukt til det den var tenkt til er det ingen tvil om =0)
    Førjulsklæm fra meg =0)

    SvarSlett