fredag 5. november 2010

GIVE AWAY!

Vi synes det er veldig hyggelig at så mange titter innom vår nye blogg. Vi lurer på hvem dere er alle sammen.......Derfor har vi nå vår første give away. To vesker sydd av gamle klokkestrenger er premien. Bildene under viser litt av fremgangmåten for å sy slike vesker. Den første som blir trukket ut får velge farge. Trekningen blir onsdag 1 desember. 

For å delta gjør du følgende: 
Skriv en hilsen til oss i kommentarfeltet-1 lodd 
Legg deg til som følger av bloggen vår-1 lodd 
Legg en link i din egen blogg til vår give away-1 lodd Du kan bruke det nederste bildet. 

LYKKE TIL ALLE SAMMEN! 

God helg!
2 klokkestrenger.


Foret sprettes av.

Stoff syes på hver side og hele stykket vatteres.

Vesken syes sammen og fores. 

Hankene syes på samtidig med at foret festes i overkant.




Give away hos bruktmarkedet.blogspot.com

13 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne være med. 1 lodd på meg. Knallfine vesker..
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  2. morsomt å titte her....håper inderlig at jeg får tatt meg en tur til bruktmarkedet en eller annen gang :-)
    Hilsen Anne - Grethe
    ang_hansen@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Hei

    Oppdaget denne fine bloggen for ikkje så lenge siden. Så utrulig masse fint dåke har. Synd det er så langt til Sarpsborg, ellers hadde eg nok blitt fast kunde;) Blir gjerne med på give away med 3 lodd.
    Ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  4. Hei,

    takk for koselig melding på bloggen min :)

    WOW! for noen flotte vesker! Jeg er med med 2 lodd *krysser fingre*

    klem :)

    SvarSlett
  5. Hei hei !
    Endelig fikk jeg ordnet meg inn her, bloggen er kjempefin. Og jeg har sett veska i virkeligheten, og den er veeeeeeldig fin, ønsker meg en av dem jeg også.

    SvarSlett
  6. Så fint dere gjør det ...vesker av klokkestrenger er virkelig god gjenbruk.
    jeg var innom dere i sommer etter anbefaling av Reidun På Låven, jeg kommer tilbake. Dere har jo så mange fine skatter som jeg kan bruke i mine prosjekter.
    klem...Ellen

    SvarSlett
  7. Jeg prøver lykken med ett lodd. Mvh ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett
  8. Fine vesker!! Håper jeg vinner den blå :)
    Vennlig hilsen
    botsol@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Tenk at "avleggs" klokkestrenger kan bli så fiiiine vesker!!!!! Jeg melder meg inn i rekken av håpefulle og trekker 3 lodd med det samme =0)

    SvarSlett
  10. Jeg vil veldig gjerne være med på denne fine give-awayen! Jeg legger meg til som følger og har dermed to lodd i potten! :-)

    SvarSlett
  11. Hei på deg-fant linken og reklame om dere hos Container girl! Dette er en blogg for mæ , veskeglad dame som elsker "brukt"-klart æ linker til dere for å delta i trekningen om veska!

    SvarSlett
  12. Har også lagt mæ til som følger , så da har æ tre lodd om æ forstår det riktig.

    SvarSlett
  13. Hei, hei! Velkommen til nye følgere! Ja, Turid du har forstått helt rett. 3. lodd til deg

    SvarSlett