søndag 21. november 2010

Butikken er klar!

Tenkte å lage et innlegg om hva jeg gjorde på lørdag. Sto tidlig opp og dro avgårde til Bruktmarkedet.
Der var det bare å brette opp ermene og sette igang å jobbe. Har gledet meg lenge til å lage julestemning i butikken.
Vi får jo inn julevarer hele året. De blir pakket i esker og taes fram i oktober. Da starter vi med å vaske og prise alle tinga. Deretter legges de i esker igjen og taes fram når julen nærmer seg. Utrolig hvor mye som samles opp i løpet av året! Her er altmulig av nisser, engler og annen julepynt. Kaffeserviser og gløggsett, gardiner og duker.
Hyllene var helt tomme når jeg kom på morgenen. Når jeg dro hjem var det helt fullt. Fikk ikke plass til alt, så flere esker står på lageret og blir satt ut etterhvert som det blir plass. Må også takke min datter som var med og hjalp til!



Før bilde.

Før bilde.

Hyllene er fulle.

Fine julebilder henger på veggen. Krus og serviser i skapet.







Lesestoff og inspirasjon.

Kjøkkengardiner.

Ved disken.
Velkommen til Bruktmarkedet og julesalget. Og husk- vi setter veldig pris på en hilsen i kommentarfeltet!
Ha en fin søndagskveld.

2 kommentarer:

  1. Her var det sannelig litt av hvert å velge mellom- julestemning så æ kjenner det helt hit.
    Likte spesielt godt pynten utafor inngangsdøra!
    Håper dåkk gjør en god julehandel!

    SvarSlett
  2. Så masse godsaker!! MÅ ta en tur snart!!

    klemklem :)

    SvarSlett