tirsdag 30. november 2010

Brrrrr...................!

Nå er det kaldt i Østfold! Vintersolen titter frem idag, men er ikke mye varme å få fra den, gitt.
Vi holder varmen med å jobbe da. Henter varer, rydder og fyller inn nye ting.
Fikk inn en rosemalt kiste. Den er datert 1929. Veldig spesielle farger. Det øverste bildet viser mest riktig farge. HUSK...........I MORGEN ER DET TREKNING HER PÅ BLOGGEN. Spennende!
Kiste

Nærbilde av rosemotiv på kista.

Emaljert mugge og fat i stativ.

Lekkert skap med hylle og 2 skuffer.

Sminkebord.

Granbukk?

Grøtsett.

Terrin, desverre med en liten sprekk i lokket.

Gløggsett.



Julegavetips... 

4 kommentarer:

  1. Her var det mye fint .-)

    Og jeg er stooor Gilmore Girls fan så jeg ble nesten litt fortvilet når jeg så det nederste bilde- jeg bor for langt unna til å komme å sikre med den skatten... Sukk.

    Sender dere i posten, spurte hun håpefullt? ;-)

    SvarSlett
  2. Dessverre, Eple............vi sender ikke varer i posten. Har ikke kapasitet til det. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Hei, jeg synes granbukken ligner veldig på en puddelhund (uten og fornærme puddelhunder)

    SvarSlett
  4. Det ante meg.. Og det har jeg full forståelse for. Hadde dere åpnet den døren er det ikke få ting jeg hadde bedt dere sende ;-)

    Fin dag tilbake!

    SvarSlett